• یکی از کارهایی که بازی های ویدیویی از هر پلتفرم دیگری بهتر قادر به انجامش هستند ایجاد هیجان سالم و لذت بخش و ارزشمند است. در بین بازی های ویدیویی همواره سبک های مختلفی مانند سبک بازی های ترسناک و یا مسابقه و سولزبورن ها بیشتر از بقیه به ایجاد هیجان معروف اند.

    اما اگر بخوهیم یک سبک را هیجان انگیز ترین سبک در بین بازی های ویدیویی بنامیم احتمالا آن سبک Hack And Slash خواهد بود.

    بازی های سبک Hack And Slash شمال مبارزات و نبرد های نزدیک با دقت و سرعت بالا میباشند که به خوبی میتوانند شما را در این نبرد ها هیجان زده کنند و شما را پای بازی میخکوب کنند.

    احتمالا شما هم بازی های زیادی از این سبک را میشناسید و با آن ها خاطره دارید . امروز میخواهیم تا برخی از بهترین بازی های این سبک را به شما معرفی کنیم . با ورنا پلاس همراه باشید.

    DarkSiders

    Darksiders

    سری بازی های دارک سایدرز از بهترین بازی های سبک Hack And Slash هستند که به آن ها آنطور که باید توجه نشده است.

    دارک سایدرز داستان های مهم و زیبایی برای تعریف کردن داشت و کاراکتر های بی نظیری خلق کرد و ما را با آن ها همراه کرد.

    اگر شما تا کنون بازی های این سری را بازی کرده باشید احتمالا خاطرات زیادی با نسخه های مختلف آن دارید و از تجربه ی خود در این دنیای عجیب راضی هستید اگر هم تا به حال بازی های این سری را بازی نکرده اید پیشنهاد ما به شما تجربه ی سه نسخه ی اصلی آن است.

     

    Nier

    5Lin9Zis3F0J74Parez2Ehk0

    کسانی که عنوان نیر را تجربه کرده اند همواره هنگام صحبت از بازی های مورد علاقه اشان بازی های این سری هم جای دارد. بعید میدانم کسی باشد که با دنیای بی نظیر و احساسی و داستان ارزشمند بازی آشنا شده باشد ولی به آن علاقه ای نداشته باشد.

    خواندن
    15 مورد از ترسناک ترین بازی ها و مراحلی که مو به تنتان سیخ می‌کنند

    اگر دوست دارید تا علاوه بر یک بازی هیجان انگیز داستانی ارزشمند و دنیای زیبا و به یاد ماندنی را هم تجربه کنید حتما به سراغ تجربه ی دو نسخه ی نیر بروید و بدانید که ازش وقتی را که به پای بازی میگذارید خواهد داشت. 

     

    Castlevania

    Mv5Bmtm2Mwy4Mjgtntviyy00Owm2Ltgzn2Qtnjhmnwjjzjfmnmzhxkeyxkfqcgdeqxvynji0Nja3Mdg@. V1

    سری کسلوینیا شاید در همه ی نسخه های Hack And Slash اش یک دست و خوب عمل نکرده باشد اما باز هم از بهترین عناوین این سبک بازی هاست و خاطرات جذابی را برای مخاطبین به جای گذاشته است.

    دنیای خلق شده در این سری و تجربه ی قدم زدن در میان ساختمان های گوتیک و مقابله با دشمنانی که در عین ترسناک بودن بسیار زیبا هستند بدون شک تجربه ای محصر به فرد و به یاد ماندنی در زندگی هر گیمری محسوب میشود.

     

    Devil May Cry

    Devil May Cry 6 Everything 1200X900 C Default 1

    بدون هیچ تردیدی در این مقاله دویل می کرای جای دارد و مگر میشود حرف از بهترین بازی های Hack And Slash بزنیم و سری به یاد ماندنی دویل می کرای در آن نباشد؟ 

    داستان دانته و برادرش و دنیای بی نظیر خلق شده که ساخت و انتشار عناوین مختلف آن تا به امروز هم ادامه دارد نه تنها یکی از بهترین بازی های Hack And Slash که قطعا یکی از بهترین فرانچایز های خلق شده در دنیای ویدیوگیم است.

    God Of War

    God Of War 2

    همه ی گیمر ها با شنیدن کلمه ی Hack And Slash اولین نامی که به یاد می آورند سری بی نظیر خدای جنگ است.

    اغلب گیمر ها با آن خاطره دارند و کمتر کسی است که از این سری بدش بیاید و آن را دوست نداشته باشد. God Of War شاید محبوب تری انحصاری در بین بازی های ویدیویی هم باشد.

    خواندن
    5 تا از بهترین بازی های ترسناکی که باید بازی کرد.

    سری بازی های God Of War از معدود فرانچایز هایی در دنیای ویدیو گیم است که میتوانیم بگوییم نسخه ی بد ندارد و همه ی نسخه های عرضه شده از آن در بین بهترین بازی های زمان خود و حتی بهترین و به یاد ماندنی ترین بازی ها در تمام ادوار بودند.

    God of War بدون شک امضای سبک Hack And Slash است و از بهترین بازی هایی است که تا به حال در دنیای ویدیو گیم خلق شده است.

    ممنون دوست عزیز که تا آخر این مقاله را خواندید. جهت حمایت از تیم ما می توانید این مقاله را برای دوستان خود هم ارسال کنید.

    می توانید رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها