• جوایز Trophy از شاهکارهای مهارتی‌ای است که گیمرها تاکنون از خود به جای گذاشته‌اند. با وجود این که به دست آوردن تروفی‌ها هرگز ضروری نیست، اما برای انجام برخی موارد مانند صد درصد کردن بازی، باید آن‌ها را در لیست کارهای مورد نیاز خود قرار دهید.

    خوشبختانه به دست آوردن برخی از تروفی‌ها آسان است، در حالی که دریافت برخی از آن‌ها ممکن است به مهارت، شانس یا زمان زیادی نیاز داشته باشد. در این مقاله ما نگاهی به پنج مورد از تروفی‌ هایی که به سختی به دست می‌آیند نگاهی می‌اندازیم.

    Elden Ring – تروفی Shardbearer Malenia

    تروفی‌ هایی که به سختی به دست می‌آیند

    عنوان Elden Ring به گونه‌ای نقطه اوج تمام ویژگی هایی است که توسعه دهنده آن یعنی استودیو FromSoftware با استفاده از فرمول Souls خود در یک دهه گذشته انجام داده است. دنیای وسیع The Lands Between نه تنها از لحاظ گرافیکی طراحی خیره کننده‌ای دارد، بلکه پر از اسرار و با س فایت‌های سرسخت است.

    علیرغم ماهیت جهان باز این عنوان، گرفتن تمام تروفی‌ها نیازی به زمان زیادی ندارد، هر چند این بدان معنا نیست که هیچ چالشی بر سر راه شما قرار نخواهد گرفت. از نظر ما سخت ترین تروفی که به دست آوردن آن زحمت زیادی می‌خواهد، تروفی Shardbearer Malenia است که پس از شکست دادن Malenia Blade of Miquella آن را به دست می‌آورید.

    جالب این که رسیدن به خود مبارزه نیز یک چالش است، زیرا برای شرکت در این مبارزه باید به اعماق یک منطقه مخفی بزرگ در ریشه‌های Haligtree سفر کنید. حال ابتدا باید دو تروفی مخفی را به دست آورده و سپس میدان برفی مقدس دسترسی پیدا کنید. از آن جا به بعد، باید یک تله‌ پورتر پنهان که پشت یک پازل مخفی شده است را پیدا کنید. پس از انجام این مراحل امکان ورود به این مکان را خواهید داشت و این باس فایت برایتان فعال می‌شود.

    تروفی‌ هایی که به سختی به دست می‌آیند

    مالنیا مبارزه را با بیان این که هرگز در یک دوئل شکست نخورده شروع می‌کند. برای شکست دادن او، جرات و مهارت زیادی لازم است. مالنیا یک جنگجوی سریع است و اگر مراقب نباشید، شما را تنها با چند ضربه زمین گیر می‌کند. جاخالی دادن از حملات او ممکن است به نوعی غیر ممکن باشد. همچنین هر بار که مالنیا بتواند به شما ضربه‌ای وارد کند، سلامتیش ارتقا پیدا می‌کند که این ویژگی، کار را بیش دز پیش دشوار می‌کند.

    حتی اگر مرحله اول را پشت سر بگذارید، مرحله دوم بلافاصله بر سر راهتان قرار می‌گیرد. در این مرحله او با معرفی اسکارلت روت به حملات خود ادامه می‌دهد، همچنین بهتر است بدانید که در این مرحله نوار سلامتی او دوباره به طور کامل پر شده است. به این ترتیب، شما باید خیلی سریع شیوه مبارزه خود را تغییر دهید تا بتوانید دوام خود را در برابر حملات او افزایش دهید.

    خواندن
    بازی های آنلاین و رایگان کامپیوتر

    وارد کردن ضربه به او بسیار دشوار است و تنها چند ضربه کوچک به هیچ وجه نمی‌تواند شکست او را تضمین کند. همه این موارد باعث می‌شود که دریافت تروفی مربوط به این باس، نشان سطح مهارت بالا و دقت زیاد بازیکن در طول تجربه Elden Ring داشته باشد.

    Sifu – تروفی Prodigal Child

    تروفی‌ هایی که به سختی به دست می‌آیند

    بازی Sifu در زمان عرضه خود مورد تحسین منتقدان زیادی قرار گرفت، اما این بازی نتوانست آن چنان که باید محبوبیت زیادی را در بین طرفداران به دست آورد که این موضوع را تا حد زیادی می‌توان به مکانیک permadeath این بازی نسبت داد که به عنوان مانعی برای بازیکنان عمل می‌کند.

    البته کسانی که موفق به انجام این چالش شوند، با یکی از بهترین سیستم‌های رزمی پاداش خود را خواهند گرفت که انجام مبارزات را به گونه‌ای برای آن‌ها راحت تر می‌کند. با این وجود اگر جزو کسانی باشید که تمایل به دریافت همه تروفی‌های این بازی دارید، باید یک پله بالاتر رفته و بازی را به صد درصد برسانید تا در نهایت موفق به دریافت تروفی پلاتینیوم شوید.

    یکی از سخت‌ترین تروفی‌هایی که در سیفو به دست می‌آید، تروفی Prodigal Child است که از بازیکن می‌خواهد در حالی که 25 سال سن دارد یا کمتر بازی را به پایان برساند. بازیکنان بازی را از 20 سالگی شروع می‌کنند و هر بار که بمیرند سن آن‌ها اندکی افزایش می‌یابد.

    تروفی‌ هایی که به سختی به دست می‌آیند

    غلبه بر این چالش به این معنی است که شما برای کل بازی خود، تنها می‌توانید دو بار بمیرید. بدتر شدن اوضاع زمانی اتفاق می‌افتد که در این سن فقط به مهارت‌های محدودی دسترسی دارید و میزان آسیبی که به دشمنان خود وارد می‌کنید نیز کمتر خواهد بود.

    با توجه به موارد گفته شده، در صورتی که بخواهید این تروفی را به دست آورید، باید الگوهای حمله همه باس‌ها را به خاطر بسپارید و هرگز نکات مبارزه را فراموش نکنید. همچنین باید امکان واکنش سریع را داشته باشید تا بتوانید به بهترین نحو مبارزات را پیروز شوید و این تروفی را از آن خود کنید.

    خواندن
    بهترین بازی‌های PS5 - پارت دوم

    God of War Ragnarok – تروفی True Queen

    تروفی‌ هایی که به سختی به دست می‌آیند

    عنوان Ragnarok تقریبا یک دنباله کامل به شمار می‌رود. توسعه دهندگان در این عنوان تمام ویژگی‌های نسخه اصلی را جایگذاری کرده‌اند و تلاش کردند کیفیت بازی را به بهترین شکل ارتقا دهند. نسخه 2018 بازیکنان را با مجموعه بزرگی از باس فایت‌ها گوناگون مانند Valkyries روبرو می‌کرد.

    توسعه دهندگان در نسخه رگناروک، سعی در استفاده از باس‌های چالش برانگیزتری را داشتند، چیزی که به استفاده از باس‌هایی مانند Gna ختم شد. با وجودی که Berserkers نیز کریتوس را وادار به استفاده از بهترین سلاح‌ها می‌کند، اما می‌توان ثابت کرد که هیچ مبارزه‌ای در طول بازی به اندازه مبارزه با Gna چالش برانگیز نیست.

    تروفی‌ هایی که به سختی به دست می‌آیند

    قبل از این که حتی شروع به انجام این مبارزه چالش برانگیز کنید، به شما توصیه می‌کنیم که بالاترین سطح زره و قدرت‌ها را جمع‌آوری کنید زیرا این کار به شما کمک می‌کند راحت تر این چالش را از سر بگذرانید.  هر چند حتی در این حالت هم، این چالش روند بسیار دشواری دارد، تا جایی که ممکن است بارها و بارها به دست این باس قدرتمند کشته شوید.

    از طرفی Gna در اعماق Muspelheim پنهان شده و اندازه بسیار غول پیکری دارد. او به سرعت سبک بازی خود را تغییر می‌دهد و حملات ترکیبی او می‌تواند جاخالی دادن و بلاک کردن‌های شما را خنثی کند. به دست آوردن این تروفی نیاز به پیروزی در این باس فایت دارد و برای پیروزی در این باس فایت، باید بهترین استراتژی حملات را با حملات مداوم ترکیب کنید تا به این شکل موفق به شکست دادن او شوید.

    ریمیک Demon’s Souls – تروفی Sage’s Trophy

    تروفی‌ هایی که به سختی به دست می‌آیند

    یکی دیگر از عناوین فرام سافتور، بازی Demon’s Souls Remake است که عنوان یکی از بهترین ریمیک‌های اخیر را از آن خود کرده است. توسعه دهندگان در ساخت این بازی تلاش کرده‌اند تا با وجود اضافه کردن قابلیت‌های بیشتر به آن، همچنان هسته کلاسیک بازی را حفظ کنند.

    این تغییرات شامل تروفی‌های به روز شده نیز می‌شود، هر چند باید به خاطر داشته باشید که تروفی‌های قدیمی نیز با قوت خود باقی مانده‌اند. تروفی Sage’s Trophy یکی از همین تروفی‌ها است که بازیکن را ملزم به دسترسی به تمام طلسم‌های بازی می‌کند. انجام آن به نظر ممکن است کار بسیار آسانی بیاید، درست است؟

    در پاسخ باید بگوییم که این تنها ظاهر قضیه است. با توجه به این درون بازی تعداد زیادی طلسم وجود دارد، دستیابی به همه آن‌ها دست کم به 2 بازی با یک شخصیت نیاز دارد. بازیکنان می‌توانند با معامله با Yuria یا Freke که دو بازرگان اصلی بازی هستند، جادوها را بدست آورند.

    خواندن
    بهترین کاراکتر های منفی بازی های ویدیویی

    تروفی‌ هایی که به سختی به دست می‌آیند

    هر دو تاجر طلسم‌های گوناگون را در ازای یک روح ارائه می‌دهند، بنابراین باید دو بار در باس فایت‌ها پیروز شوید، یک بار در New Game و دیگری در New Game+ تا موفق شوید مجموعه کامل را دریافت کنید. چیزی که این چالش را سخت‌تر می‌کند این است که شما محدود به استفاده از روح‌های باس‌ها فقط برای جادوها هستید، زیرا استفاده از آن‌ها برای کالاهای دیگر شما را ملزم می‌کند تا بازی‌های بیشتری را انجام دهید تا تروفی مورد نظر را به دست آورید.

    ریمیک Dead Space – تروفی Untouchable

    تروفی‌ هایی که به سختی به دست می‌آیند

    تقریبا مشابه Demon’s Souls که قبلا در مورد آن صحبت کردیم، عنوان Dead Space Remake نیز یک ریمیک عالی دیگر در سبک ترسناک است که با عملکرد فوق العاده EA Motive توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. خود بازی اصلی و گیم پلی آن، شامل چالش‌های گوناگونی می‌شود.

    با این وجود درون بازی چندین چالش برنر وجود دارددکه با انجام آن‌ها تروفی مربوط به آن‌ها را به دست می‌آورید و در نهایت هم، به تروفی پلاتینیوم دست خواهید یافت. بزرگترین مانع در راه گرفتن این تروفی پلاتینیوم، تروفی دیگری به نام Untouchable است. برای دریافت این تروفی باید بازی را با آخرین درجه سختی یعنی Impossible کامل کنید.

    تروفی هایی که به سختی به دست می‌آیند

    از نظر سختی، این حالت مانند حالت سخت است، با این تفاوت که شما فقط یک شانس برای تمام کردن بازی خواهید داشت. این مورد به آن معناست که اگر حتی یک بار هم بمیرید، تمام بازی از ابتدا شروع می‌شود. نکته مهم در کل ماجرا این است که شما می‌توانید بازی خود را در یک اسلات ذخیره کنید، اما باز هم اگر در طول سفرهای خود در راهروهای بسیاری از USG Ishimura جان خود را توسط Necromorph از دست دهید، امکان بارگیری فایل ذخیره به شما داده نمی‌شود.

    اگر موفق شوید این تروفی را دریافت کنید، لباس Burnished و Hand Cannon را نیز دریافت خواهید کرد که ممکن است ظاهرا خنده دار به نظر برسند اما قابلیت‌های آن‌ها راه را برای انجام مراحل مشکل تر هموار می‌کند.

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها