• بازی‌های پلتفرم PC در سال‌های اخیر تغییرات فراوانی داشته‌اند. بسیاری از این تغییرات در بخش سخت افزار کامپیوترها رخ داده‌اند، مانند نظر پیشرفت فناوری‌های کارت‌های گرافیکی و افزایش کیفیت صفحه نمایش‌های گیمینگ و برخی دیگر از تغییرات نیز شامل افزایش کیفیت و جزییات خود بازی‌ها شده‌اند. در این مقاله، ما تصمیم گرفتیم برترین بازی‌ های PC که می‌توانید همین حالا آن‌ها را تجربه کنید را معرفی کنیم.

    قبل از خواندن ادامه مقاله، در نظر داشته باشید که هدف این مقاله ارائه بهترین و یا مشهور‌ترین عناوین پی سی نیست. همچنین بازی‌های موجود در این مقاله ممکن است شامل محبوب‌ترین سبک‌ها نباشند. هدف این مقاله معرفی برترین بازی‌ های PC است که ما آن‌ها را بر اساس تجربیات خود و یا امتیاز برترشان انتخاب کرده‌ایم.

    Microsoft Flight Simulator

    برترین بازی‌های پلتفرم Pc که می‌توانید همین حالا آن‌ها را تجربه کنید

    بازی Microsoft Flight Simulator نزدیک‌ ترین شبیه سازی دنیای واقعی در دنیای مجازی است که به لطف به‌روزرسانی‌های جدید، میزان واقع گرایی آن بیش از پیش افزایش یافته است. استفاده از داده‌های Bing برای شبیه سازی دنیا و پرواز به هر نقطه در سیاره زمین، سطح جدیدی از شبیه سازی محیط واقعی را به صنعت ویدیو گیم وارد کرده است.

    محیط بازی جدای از میزان واقع گرایی بسیار بالا، کاملا جهان باز است و شما این امکان را دارید که به تمام نقاط دلخواه خود در سراس زمین سر بزنید. پرواز آزاد در سراسر جهان، شرکت در چالش های فرود در برخی از معروف ترین فرودگاه های جهان، حتی گشت و گذار در زیبا ترین چشم اندازها بازی Microsoft Flight Simulator را به عنوانی بی‌نظیر تبدیل می‌کند. اگر قصد تجربه این بازی را داشتید، حتما از کنترلرهای قدرتمند استفاده کنید تا به راحتی حس پرواز در سراسر دنیا را درک کنید.

    بازیکنان Microsoft Flight Simulator اکنون می‌توانند با هواپیمای Antonov An-225 Mriya، جدیدترین هواپیمای سری Famous Flyers پرواز کنند. بروزرسانی مربوط به هواپیمای An-225 را می‌توان با قیمت 19.99 دلار از بازار داخل بازی خریداری کرد. درآمد حاصل از این خرید به شرکت Antonov اختصاص خواهد یافت تا از آن در جهت بازسازی همین هواپیما که در بین جنگ اوکراین و روسیه تخریب شده بود، استفاده شود.

    خواندن
    مورد انتظار ترین بازی های امسال

    تاریخ انتشار: 18 اوت 2020

    توسعه دهنده: Asobo Studio

    Sid Meier’s Civilization VI

    برترین بازی‌های پلتفرم Pc که می‌توانید همین حالا آن‌ها را تجربه کنید

    این عنوان را نمی‌توان زیاد نسبت به دیگر عناوین سری Sid Meier برتری داد، اما با بروزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی اخیر، بازی Civilization VI جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین‌ها به دست آورده است. روند این بازی مانند پنج نسخه قبلی، به شما این امکان را می‌دهد که راه خود را از میان مردم عادی به تبدیل شدن به یکی از بزرگترین امپراطورهای جهان باز کنید.

    با وجود گیم پلی مشابه، بازی Civilization VI تفاوت‌های گوناگونی نیز شامل می‌شود. اکنون نحوه طراحی ساختمان‌ها و سازه‌ها ارتقا پیدا کرده و با سازه‌های واقع گرایانه‌تر و با جزییات بیشتر طرف هستیم. توسعه دهندگان همچنین مکانیک تغییرات آب و هوا ملاحظات زیست‌ محیطی جدیدی را در سرتاسر بازی اضافه کرده‌اند. هوش مصنوعی رقبا و رهبران دیگر نیز نسبت به نسخه‌های قبلی از ویژگی‌های بیشتری بهره می‌برد و کیفیت آن افزایش پیدا کرده است.

    استودیو Firaxis تایید کرده که بازی Cvilization 7 نیز در دست ساخت است. این اطلاعیه پس از آن منتشر شد که استیو مارتین، رئیس سابق استودیو و کارگردان عنوان Midnight Suns مارول و جیک سولومون، کارگردان XCOM، استودیو را ترک کردند و هیدر هزن، مدیریت و رهبری این استودیو را برعهده گرفت.

    تاریخ انتشار: 21 اکتبر 2016

    توسعه دهنده: Firaxis Games

    Dota 2

    برترین بازی‌های پلتفرم Pc که می‌توانید همین حالا آن‌ها را تجربه کنید

    عناوین MOBA ها به دلیل چالش برانگیز بودن و نیاز به دقت بالا، روند و گیم پلی دشواری دارند، اما با این وجود در بین بسیاری از علاقه مندان شهرت خوبی پیدا کرده‌اند. برای فهمیدن دلیل آن، تنها کافی است مدتی بازی Dota 2 را تجربه کنید. اگرچه همه مسابقات بر روی یک نقشه انجام می‌شوند و تنها یک هدف وجود دارد، اما بیش از 100 کاراکتر و هزاران ترکیب آیتم بازی، باعث می‌شود که هر مسابقه در نوع خود منحصر به فرد باشد.

    از آنجا که در طول بازی هر ثانیه اهمیت زیادی دارد، مسابقات همیشه هیجان انگیز هستند. روند بازی چه در تعقیب دشمن باشید چه به دنبال کمک به هم تیمی‌ها، می‌تواند بسیار پیچیده و دشوار شود. اما هیچ جای نگرانی نیست، چرا که در صورت تمام کردن هر مرحله، بازی پاداش خوبی به شما خواهد داد.

    خواندن
    ۱۰ تا از برترین بازی‎‌ های ترسناک که عناصر و المان‌ هک اند اسلش را درون خود جای داده‌اند

    تاریخ انتشار: 9 ژوئیه 2013

    توسعه دهنده: Valve

    Prey (2017)

    برترین بازی‌های پلتفرم Pc که می‌توانید همین حالا آن‌ها را تجربه کنید

    بازی Prey ممکن است شبیه یک عنوان شوتر اول شخص در سبک RPG به نظر برسد که روند آن در یک ایستگاه فضایی اتفاق می‌افتد، ولی در واقع این بازی یکی از دشوارترین روندها را دارد. بازی Prey به شما امکان دسترسی به انواع و اقسام سلاح‌های عجیب را می‌دهد که به کمک آن‌ها، باید دشمنان را نابود کنید. نابود کردن دشمنان نیز کار چندان ساده‌ای نیست، زیرا دشمنان می‌توانند به هر شکلی ظاهر شوند، حتی در قالب انواع اشیا که در سرتاسر نقشه پراکنده شده‌اند.

    همه این ویژگی‌ها همراه با داستانی جذاب، باعث می‌شود بازی Prey مانند جواهری در میان بازی‌های تک‌نفره باشد که نمی‌‌توان آن را نادیده گرفت. بازی بعدی استودیو Arkane Austin، عنوان Co-op است Vampire Shoter Redfall که بنابر اطلاعات موجود در ۲ می منتشر خواهد شد.

    تاریخ انتشار: 5 مه 2017

    توسعه دهنده: Arkane Studios

    Red Dead Redemption 2

    برترین بازی‌های پلتفرم Pc که می‌توانید همین حالا آن‌ها را تجربه کنید

    داستان آرتور مورگان در مورد وفاداری، اعتقاد و بدنامی، تنها شروع بازی Red Dead Redemption 2 است. پورت شگفت‌ انگیز این بازی برای پلتفرم PC فضای شگفت‌ انگیز غرب وحشی را به خوبی به تصویر می‌کشد و جزییات گوناگون بازی را به نمایش می‌گذارد. این بازی احتمالا یکی از بزرگترین و بهترین عناوین تک نفره برای پلفرم PC است که به همراه خود، نسخه‌ای ویژه تجربه بازی به صورت چند نفره نیز دارد.

    پتانسیل اسب دوانی در میان دشت‌ها، کوه‌ها، تپه‌ها و در بین قانون شکنانی که می‌خواهند شرایط را به نفع خود تمام کنند، این بازی را به یکی از محبوب‌ترین عناوین کنسول‌ها تبدیل کرده بود‌ حال نسخه مخصوص PC شامل ماموریت‌های جدید، گنج‌ها، تجهیزات جدید و موارد دیگر می‌شود که همه در کنار یکدیگر بیش از 60 ساعت محتوای داستانی را به ارمغان می‌آورند. با همه این موارد، ما هنوز ویژگی‌های Red Dead Online را در نظر نگرفته‌ایم و از امکان گسترده سفارشی سازی در آن سری نزده‌ایم (هر چند که نسخه‌ی آنلاین آن طور که باید مورد پشتیبانی Rocksgar واقع نشده است).

    خواندن
    15 مورد از ترسناک ترین بازی ها و مراحلی که مو به تنتان سیخ می‌کنند

    بازی RDR2 برای کسانی که سیستم متوسط رو به بالا دارند به طور قطع پیشنهاد می‌شود. بازی Red Dead 2 تنها در عرض چهار سال، جایگاه خوبی را در فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیویی تمام دوران به دست آورد.

    تاریخ انتشار: 26 اکتبر 2018

    توسعه دهنده: Rockstar

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها