• اگر شما هم به بازی سازی علاقه دارید و قصد دارید تا این راه را دنبال کنید احتمالا ایده های جذابی در سرتان برای خلق کردن دارید که شما را مجاب کرده تا این راه را برای ادامه دادن انتخاب کنید.

    ادامه مقاله ایده های بازی سازی را با رسانه ورنا پلاس همراه باشید.

     اما چه بخواهیم چه نه زمانی میرسد که ما به ایده های جدید نیازمند میشویم. این موضوع بعد از آن که مدتی در بازی سازی فعالیت کنید و با نیاز های بازار و هم چنین توانایی های خودتان برای ساخت بیشتر آشنا شوید بیشتر خودش را نشان میدهد و شما به ایده هایی نیاز دارید که عملی باشند و هم چنین توانایی رقابت در بازار را هم داشته باشند .

    مراحل بازی سازی

    اولین نکته این است که برای این که ایده ای برای خلق بازی به سرتان بزند نباید کار خاصی انجام بدهید و دنبال پروسه خاصی برای پیروی باشید.

    شما نباید ذهن خود را محدود کنید و باید بگذارید تا ایده ها خودشان در هر شرایطی به ذهنتان برسند و بعد آن ها را پرورش دهید و از یک ایده خام یک ایده پخته و قابل اجرا بسازید.

    نکته بعدی این است که ذهن انسان به هیچ وجه توانایی ساخت چیزی از صفر را ندارد و با ترکیب موارد با یکدیگر و یا مشاهده و الگو برداری چیز جدیدی را ابداع میکند. 

    شما باید بدانید که ایده ای که میزنید یا کپی برداری از یک بازی دیگر است و یا با ترکیب المان های مختلف از هرچیزی به یک ایده کلی و جدید از یک موضوع دست پیدا میکنید. 

    خواندن
    انواع نمای دوربین در بازی

    پس برای این که ایده های جدید و خلاقانه بزنید و بتوانید اثری ارزشمند و نوآورانه را خلق کنید باید هر چه میتوانید بازی کنید و یا حتی دیگر آثار هنری در پلتفرم های دیگر را بررسی کنید.

    Game Design 2

    ایده های بازی ها میتوانند هر چیزی باشند . ممکن است شما ایده داستان یک بازی را در سرتان بپرورانید و یا یک طراحی خاص از یک کاراکتر و یک محیط را در نظرتان داشته باشید و یا حتی یک مکانیزم کلی از گیم پلی و مکانیک ها برای شما جذاب به نظر برسد. 

    هر چه که باشد مهم نیست شروع ماجرا از کدام یک باشد اما مهم است که آن ایده جذابیت خوبی داشته باشد و هم چنین بقیه قسمت های بازی هم به خوبی ساخته و پرداخته شود .

    و در نهایت باید بدانید که ایده های بسیاری در طول روند ساخت کاملا تغییر میکنند و حتی نابود میشوند.

    بعضی از آن ها قابل ساخت هم نخواهند بود پس مهم است تا هر چه زود تر به شبیه سازی از ایده تان بپردازید تا ببینید تا چه اندازه این ایده اجرایی است و یا شما توانایی اجرای آن را دارید .

    حتماً نظرات خود را در زیر همین مقاله برای ما بنویسید.

    رسانه ورنا پلاس را در اینستاگرام و آپارات دنبال داشته باشید.

    Game Developer

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    1 دیدگاه

    1. پینگ بک: Warzone 2 هلیکوپتر سنگین را به دنبال شکایات بازیکنان غیرفعال می کند | رسانه ورنا پلاس

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها