• Cult Of The Lamb یک بازی ترکیبی از سبک های روگ لایک و شبیه ساز مدیریت است که شاید در هرکدام از این سبک ها به طور جداگانه از رقبایش کم بیاورد اما ترکیب این دو بازی را به یک بازی دوست داشتنی و جذاب تبدیل کرده است که ارزش بازی کردن را دارد.

    داستان بازی به این صورت شروع میشود که گوسفند داستان که کاراکتر اصلی نیز است قربانی میشود اما بعد از آن با ملاقات باشخصی و انجام شرط او به زندگی برمیگردد و به نوعی از قربانی شدن نجات میابد.

    حالا تصمیم میگیرد تا با ایجاد یک فرقه ی مذهبی به نوعی دین خودش را به جا بیاورد.

    بازی از نظر داستانی قصد روایت داستانی عمیق و پیچیده را ندارد اما باید گفت سازندگان برای بازی خود یک لایده ذاب داستانی کار گذاشته اند و به نوعی بازی برای گفتن حرف و پیامی ساخته شده است که ارزش شنیدن و تجربه کردن را دارد.

    بازی از نظر بصری صحنه های چشم نوازی را خلق میکند و هم طراحی محیط ها و هم کاراکتر ها زیبا و با ظرافت مناسب کار شده اند.

    هم چنین موسیقی های بازی هم شاید آن قدر خوب نباشند که بعد از بازی بخواهید آن ها را جداگانه گوش دهید اما در محیط بازی تجربه ی بازی را لذت بخش تر میکنند و با بازی هماهنگ اند.

    به طور کل باید گفت بازی از نظر گرافیک و موسیقی به خصوص گرافیک با خلاقیت و زیبا کار شده است و جذابیت لازم برای یک بازی در سبک خودش را دارد.

    خواندن
    نقد و بررسی بازی Star wars jedi fallen order
    Cult Of The Lamb Map And Locations Guide Claunecks Tarot Tent
    Cult Of The Lamb Game Pass.jpg
    All Fleece Sets In Cult Of The Lamb
    Ss 468Acea830D216876979Ff7Cf0443A0A226E79Da.1920X1080

    اما مهم ترین بخش بازی گیم پلی بازی است . همانطور که بالا گفتیم بازی از دو سبک روگ لایک و شبیه سازی مدیریت ترکیب شده است.

    شما همانند تمام بازی های روگ لایک دیگر باید به محیط ها و اتاق های مختلف بروید دشمنان آن جا را نابود کنید و اتاق های مراحل بعدی را آزاد کرده و پاداش خود را دریافت کنید.

    اما باید گفت اگر گیمری هستید که بازی های روگ لایک زیادی را بازی کرده اید و علاقه زیادی به آن ها دارید باید انتظارات خود را از بخش روگ لایک Cult Of The Lamb پایین بیاورید.

    Cult Of The Lamb نه آن چنان مراحل طولانی ای دارد و نه در طراحی جزئیات و مکانیزم های استفاده از اسلحه ها چندان مموفق عمل کرده است.

    هرچند مکانیزم کلی مبارزات بازی لذت بخش است و شما را در طول بازی خسته نمیکند و هم چنین سلاح های متنوع سبک و سنگین هم در بازی وجود دارد اما باید گفت برای کسانی که قبل از Cult Of The Lamb از بازی های روگ لایک زیادی استقبال کرده اد ممکن این بازی در این بخش انتظاراتشان را بر آورده نکند.

    همین موضوع برای بخش مدیریتی بازی هم صادق است و باید گفت بازی های دیگری که شبیه سازی مدیریت را به طور تخصصی انجام میدهند بسیار بهتر از Cult Of The Lamb در این زمینه کار میکنند اما باید گفت بخش مدیریتی بازی هم شاید نسبت به رقبای تخصصی اش کم بیاورد اما همچنان سرگرم کننده و جذاب است.

    خواندن
    نقد و بررسی بازی GhostWire Tokyo

    در مجموع باید گفت بازی Cult Of The Lamb یک بازی سرگرم کننده است که هرچند ایراداتی هم دارد اما به خوبی میتواند مخاطبان را ده الی پانزده ساعت سرگرم کند و با گرافیک خاص و زیبایش داستانی با مفهوم ارزشمند را روایت کند.

    ممنون دوست عزیز که تا آخر این مقاله را خواندید. جهت حمایت از تیم ما می توانید این مقاله را برای دوستان خود هم ارسال کنید.

    می توانید رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    تریلر بازی

    Cult Of The Lamb Game Pass.jpg
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    1 دیدگاه

    1. پینگ بک: نقد و بررسی بازی منطقه آلوده | رسانه ورنا پلاس

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها