• تا انتشار نسخه جدید سری محبوبGod Of War  تنها چیزی حدود دو ماه دیگر باقی مانده است . God Of War Ragnarok یکی از مورد انتظار ترین بازی های امسال است که تا چندی دیگر عرضه میشود و حالا میخواهیم تا به بررسی تمام اطلاعات این بازی بپردازیم . با ورناپلاس همراه باشید .

    God Of War Ragnarok 1657880021191

    داستان بازی سه سال بعد از وقایع نسخه قبلی اتفاق می افتد . آترئوس حالا به یک نوجوان تبدیل شده که به گفته سازندگان دیگر از پرسش های بیش از حد او درباره همه چیز خبری نیست و هم چنین دنیای او هم دیگر یک دنیای سیاه و سفید کودکانه نیست و همه چیز رنگ خاکستری به خودش گرفته است.

    برف تمام میدگارد را پوشانده و طبق پیش بینی ها تمام موارد مربوط به رگناروک در حال رخ دادن است. رگناروک در اساطیر نورس به پایان دنیا و قیامت اشاره دارد. حال آترئوس قصد دارد تا با همکاری پدرش جلوی این واقعه را بگیرد اما کریتوس نمیخواهد تا با اقدام برای جلوگیری از رگناروک با خدایان میدگارد وارد جنگ شود.

    طبق گفته سازندگان تمام مناطق بازی در این نسخه در دسترس قرار دارند و البته دیگر کریتوس و آترئوس تنها کسانی نیستند که در این قلمرو ها ماجراجویی میکنند و شما با ساکنان و شخصیت های زیادی به خصوص در منطقه ی دورف ها رو به خواهید شد . تعامل خواهید کرد .

    علاوه بر این ها شخصیت های زیاد دیگری از اساطیر نورس را مانند ثور ، فریا و تیر در بازی خواهیم دید .

    دریاچه موجود در وسط نقشه حالا یخ بسته و نیاز است تا با سورتمه ای که دو گرگ شما آن را حمل میکند در طول دریاچه تردد کنید .

    خواندن
    نقد و بررسی بازی Resident Evil Village
    2Fb623C2E696Bf1E36E2015D12439C094103C5Fb Scaled 1

    سیستم مبارزات بازی نسبت به نسخه قبلی تغییراتی را در جهت بهبود در خود جای داده است . گرچه که منطقی است که سیستم مبارزات برپایه ی همان سیستم خوب پیاده سازی شده در نسخه ی قبلی توسعه پیدا کند اما در مبرزات با سلاح های خود حالا قابلیت های جدیدی در اختیار خواهید داشت.

    هم چنین هنوز مشخص نیست که آیا به جز دو سلاح موجود در نسخه قبلی سلاح های دیگری هم برای کریتوس قابل استفاده و حمل خواهد بود یا خیر . اما طبق آن چه که در تریلر ها دیدیم آترئوس از قابلیت های بسیار جدیدی استفاده میکند و این بار در مبارزات دیگر با یک کودک تازه کار رو به رو نخواهیم بود .

    سپر های کریتوس هم حالا برخلاف نسخه ی قبلی ار تنوع بالاتری برخوردار هستند و سپر های متنوع با قابلیت های متنوعی در اختیار کریتوس قرار خواهد گرفت .

    بازی هم چنین بسیار تاکید دارد که با توجه به قابلیت های متنوعی که برای مبارزات و پیش روی در بازی در نظر گرفته اند هر بازیکن میتواند طبق روش و شیوه خودش بازی را پیش ببرد . بازی البته در حالت های بالای سختی بسیار چالش برانگیز تر از نسخه ی قبلی خواهد بود و حتی در حالت های آسان هم نیاز است تا بازیکن ها هم چنان هوشیار باشند .

    God Of War E1555506036245

    دوربین ثابت موجود در نسخه های قبلی در نسخه ی 2018 جای خودش را به دوربین روی شانه داده بود و هم چنین در طول تمام بازی ما شاهد هیچ کات سینی نبودیم و بازی به صورت لانگ شات از ابتدا تا انتها دنبال شد . این مورد در God Of War Ragnarok هم رعایت شده تا باز هم با ماجراجویی بدون وقفه همراه کریتوس و آترئوس باشیم .

    از نظر فنی هم بازی نسبت به نسخه قبلی پیشرفت های زیادی را داشته است و با بازی ای با کیفیت و گرافیک بالا طرف هستیم .

    خواندن
    نقد و بررسی بازی Ghost of Tsushima

    با تایید سازندگان God Of War Ragnarok نسخه پایانی ماجراجویی های کرتوس و آترئوس خواهد بود و از نسخه ی سوم خبری نخواهد بود . همین نکته باعث شده تا همه طرفداران منتظر باشند تا پایان این بازی را در این سری به مشاهده بنشینند و God Of War Ragnarok حالا مورد انتظار ترین بازی این روز هاست که تا انتشار آن هم زمان زیادی باقی نمانده است .

    رسانه ورنا پلاس را در اینستاگرام و آپارات دنبال کنید.

    God Of War Ragnarok G

    تریلر بازی

    God Of War Ragnarok Available Soon On Ps4 And Ps5 Plot Release Date And Trailer Video
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها