• نرم افزار Moho یا انیمه استودیو یکی از بهترین نرم افزار هایی است که میتوانید برای ساخت انیمیشن دو بعدی از آن استفاده کنید .

    این نرم افزا اولین بار بیست و سه سال پیش با نام Moho معرفی و عرضه شد اما بعدا به انیمه استودیو تغییر نام داد اما دوباره در نسخه های اخیر نام Moho را برای آن برگزیده اند تا نشان دهند این نرم افزار فقظ برای انیمیت کردن خالی نیست و قابلیت های متعدد زیادی به آن اضافه شده است .

    اگر شما هم قصد ساخت یک بازی دو بعدی دارید و میخواهید تا مدل هایتان را به سرعت و البته با کیفیت متحرک سازی کنید باید گفت با وجود تمام نرم افزار های خوب موجود در بازار اما Moho از بهترین گزینه هایی است که در اختیار خواهید داشت.

    Moho هم برای سیستم عامل ویندوز و هم برای مک در دسترس است و به راحتی میتوانید کار خود را بر روی آن شروع کنید . 

    هم چنین Moho به سیستم سخت افزاری قوی هم جهت کار با آن نیاز ندارد و از این جهت هم نیازی به نگرانی نیست .

    باید روی این نکته تاکید کرد که Moho فقط برای انیمیشن سازی دو بعدی استفاده میشود و قابلیت های سه بعدی در این نرم افزار موجود نیست پس اگر قصد ساخت یک انیمیشن سه بعدی را دارید موهو آن چیزی نیست که باید به دنبالش باشید .

    Moho یک نرم افزار انیمیشن سازی دوبعدی وکتور است که با تصاویر وکتور کار میکند بنابراین تمام آن چیزی که برای خلق صحنه ی مورد نظر انتظار دارید Moho برای تان فراهم میکند.

    خواندن
    نقشه راه بازی سازی
    1053462 Interface3 1280
    Moho 3792
    Moho Shot

    قسمت مهمی از ساخت بازی انیمیشن سازی برای آن است و انیماتور ها همواره جایگاه مهمی در استودیو های بازی سازی دارند.

    حال این روز ها که بازار بازی های موبایلی داغ است و حتی خیلی از بازی های غیر موبایلی هم به صورت دو بعدی ساخته میشوند انیمیشن سازی دو بعدی نکته ی مهمی است که باید به آن توجه شود.

    اگر میخواهید تا در استودیوی دیگری کار پیدا کنید باید بگویم با یاد گیری موهو هم در استودیو های بازی سازی و هم انیمیشن سازی شانس برای استخدام دارید.

    البته با توجه به استفاده ی تصاویر وکتور در Moho بهتر است تا از دانش خوبی هم در نرم افزار ایلاستریتور برخوردار باشید تا شانس خود را برای استخدام و شروع به کار در استودیو مربوطه بالا ببرید.

    اگر هم قصد دارید تا بر روی بازی خودتان کار کنید خودتان باید ببینید و بسنجید و تحقیق کنید که د اثر شما به چه مواردی نیاز است .

    اگر در حال ساخت یک بازی دو بعدی هستید قطعا به متحرک سازی دو بعدی نیاز خواهید داشت پس اگر قصد دارید تا این کار را خودتان انجام دهید نرم افزار Moho را به عنوان یک پیشنهاد برای یک نرم افزار کاربردی از من بپذیرید.

    Moho از امکانات و قابلیت های گسترده ای بهره میبرد و با سیستم ریگ بهینه ای که دارد سرعت و کیفیت را در کار شما بالا میبرد . 

    باید توجه داشته باشد که Moho از زمان انتشار به در خواست های کاربران بسیار اهمیت داده است و خود را با توجه به نیاز های آن ها بهینه کرده است.

    خواندن
    انواع نمای دوربین در بازی

     پس باید گفت Moho برای ساخت انیمیشن های دو بعدی و برطرف سازی نیاز شما در این حوزه واقعا گزینه ی کاربردی و مناسبی است.

    امیدوارم این مقاله برای شما آموزنده بوده باشه. حتماً رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و آپارات دنبال داشته باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها